پخش تراکت در ظفر میرداماد و کل شمیران

اگر به دنبال شغل پخش تراکت تبلیغاتی و بروشور در کرج هستید، چندین راه برای پیدا کردن این نوع شغل وجود دارد. این کار می‌تواند هم به‌عنوان یک شغل پاره‌وقت و هم به‌عنوان یک فرصت شغلی کوتاه‌مدت برای کسانی که به دنبال درآمد اضافی هستند، مناسب باشد. در اینجا چند روش برای یافتن این شغل در کرج آورده شده است:

۱ سایت‌های آگهی آنلاین

  • دیوار و شیپور: این دو سایت از پرکاربردترین سایت‌های آگهی در ایران هستند که معمولاً آگهی‌های مربوط به پخش تراکت و بروشور را دارند. می‌توانید به‌سادگی در این سایت‌ها جستجو کنید و آگهی‌های مربوط به کرج را پیدا کنید.

۲ گروه‌ها و صفحات اجتماعی

  • تلگرام و اینستاگرام: در این شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از گروه‌ها و کانال‌ها به اشتراک‌گذاری آگهی‌های شغلی مخصوص مناطق خاص مانند کرج می‌پردازند. به‌ویژه گروه‌های کاریابی و تبلیغاتی می‌توانند برای شما مفید باشند. جستجو با عباراتی مانند «پخش تراکت کرج» یا «پخش بروشور» ممکن است به شما کمک کند.
  • برخی از صفحات و کانال‌های مرتبط با کاریابی یا آگهی‌های محلی کرج هم آگهی‌هایی برای پخش تراکت منتشر می‌کنند.

۳ مراجعه به مراکز تجاری و فروشگاه‌ها

  • بسیاری از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تجاری در کرج برای تبلیغات نیاز به پخش تراکت و بروشور دارند. به‌ویژه در مناطق شلوغ یا تجاری کرج مثل عظیمیه، مهرشهر، مرزداران و گلشهر، این نوع تبلیغات رواج زیادی دارد.
  • می‌توانید به این کسب‌وکارها مراجعه کنید و پیشنهاد دهید که شما آماده پخش تراکت و بروشور برای آنها هستید.

۴ آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌های بازاریابی

  • برخی از شرکت‌های تبلیغاتی و آژانس‌های بازاریابی در کرج خدمات پخش تراکت و بروشور را ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها معمولاً نیاز به افرادی دارند که بتوانند در مناطق مختلف کرج، تراکت‌ها و بروشورهای تبلیغاتی را توزیع کنند.
  • می‌توانید با جستجوی عبارت‌هایی مانند «آژانس تبلیغاتی کرج» یا «شرکت پخش تراکت کرج» به وب‌سایت‌ها یا صفحات این شرکت‌ها مراجعه کنید و از آنها اطلاعات بیشتری بگیرید.

۵ پیشنهاد همکاری به کسب‌وکارهای کوچک

  • کسب‌وکارهای محلی که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند یا در حال تبلیغات هستند، اغلب به دنبال افرادی برای پخش تراکت و بروشور هستند. این کسب‌وکارها ممکن است به‌ویژه در مناطق صنعتی یا پایین‌دست شهر کرج مانند شهرک‌های صنعتی به دنبال پخش تراکت باشند.

۶ استفاده از خدمات پخش تراکت

  • برخی شرکت‌ها و آژانس‌ها خدمات پخش تراکت را به طور حرفه‌ای انجام می‌دهند. این شرکت‌ها ممکن است برای توزیع تراکت‌ها در مناطق مختلف کرج به دنبال نیروی کار باشند. شما می‌توانید با این شرکت‌ها تماس بگیرید و برای همکاری درخواست دهید.

۷ حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادها

  • نمایشگاه‌ها و رویدادهای محلی در کرج نیز می‌توانند فرصت‌هایی برای پخش تراکت و بروشور باشند. در این رویدادها، کسب‌وکارهای مختلف معمولاً برای تبلیغات به دنبال افراد برای پخش تراکت هستند.

۸ مراجعه به دفتر پخش تراکت

  • در کرج ممکن است آژانس‌ها و دفاتری وجود داشته باشند که به طور خاص برای پخش تراکت و بروشور استخدام می‌کنند. این دفاتر معمولاً آگهی‌های استخدام خود را در سایت‌های کاریابی یا به‌صورت حضوری منتشر می‌کنند.
بخوانید:  کار پاره وقت سربازی (پخش تراکت)

نکات مهم:

  • حفظ قوانین تبلیغات: قبل از شروع به پخش تراکت‌ها، مطمئن شوید که مکان‌ها و مناطقی که انتخاب کرده‌اید برای این کار مجاز هستند و هیچ‌گونه محدودیتی برای پخش تبلیغات در آنجا وجود ندارد.
  • دقت در انتخاب محل پخش: بهتر است در مناطقی که جمعیت زیادی دارند، مانند مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو، ایستگاه‌های اتوبوس و محله‌های پررفت‌وآمد اقدام به پخش تراکت کنید.

با استفاده از این روش‌ها می‌توانید به‌راحتی شغل پخش تراکت و بروشور تبلیغاتی را در کرج پیدا کنید.

تبلیغات با استفاده پخش تراکت

پخش تراکت تبلیغاتی و بروشور یکی از شیوه های رایج برای تبلیغ و معرفی محصولات شما می باشد. افراد بسیاری از این روش برای توسعه و پیشرفت کار خود استفاده می کنند. مخصوصاً در نمایشگاه های مختلف در دانشگاه ها مغازه ها و بیشتر شرکت های تجاری از چاپ و پخش تراکت استفاده می کنند و اتفاقاً نتیجه بسیار قابل قبولی نیز به همراه دارد.


چاپ بروشور ،تراکت و تبلیغات مؤثر

یکی از شیوه های بسیار خوب در تبلیغات و بازاریابی، پخش و توزیع تراکت،بروشور و کارت ویزیت با محتوای بهینه و مناسب می باشد. البته این به تنهایی کافی نیست. شما علاوه بر این که یک محتوای مناسب برای تراکت،بروشور و کارت ویزیت هایتان انتخاب می کنید، باید مخاطبان خود را بشناسید.


۱- مراحل تهیه و پخش صحیح تراکت و کارت ویزیت تبلیغاتی و بروشور

مضمون ‌ای که بعد از طراحی تراکت تبلیغاتی و بروشور و چاپ آن مورد توجه است. چگونگی پخش صحیح آن همراه با برنامه‌ی از قبل مشخص شده است. منظور از برنامه‌ ریزی، بررسی مورد های مهمی است مثل روز و زمان پخش،مکان پخش ونوع توزیع می باشد

مواردی همچون شناسایی بازارهای هدف، مکان و راه های صحیح پخش تراکت متناسب با نوع کسب ‌و ‌کار. بودن یک جدول زمان ‌بندی‌ شده جهت پخش تراکت ها به صورت همیشگی نکته‌ ی تاثیر گزار خواهد بود


۲- شناخت مخاطبین هدف مورد نظر برای پخش تراکت،کارت ویزیت تبلیغاتی و بروشور

در مراحل آشنایی کامل مخاطبین مورد نظر می‌ بایست مواردی همچون رده سنی و جنسیت مخاطبین را در هردو مورد تهیه و توزیع درست تراکت مورد نظر قرار بگیرد. در این صورت دقت لازم در رابطه با استفاده از توناژ رنگی صحیح، تصاویر و مطالب درج شده در تراکت تبلیغاتی و بروشور و همچنین مکان مناسب پخش آن ایجاد می‌گردد.


۳- مکان و زمان مناسب پخش تراکت تبلیغاتی و بروشور

پخش تراکت تبلیغات و بروشور در زمان و مکان نامناسب می‌تواند به راحتی منجر به هدر رفتن آن گردد. برای داشتن نتیجه‌ ی مطلوبمان بهتر است که در ابتدا زمان و محل متناسب با نوع کسب ‌و ‌کار با توجه به حضور افرادی که می ‌توانند به مشتری ‌های واقعی تبدیل شوند را به درستی بررسی کرد.


۴- راه های مختلف پخش تراکت و بروشور

تراکت تبلیغات و بروشور به صورت معمول با چندین روش متفاوت پخش و توزیع می‌گردند.

– پخش تراکت تبلیغات و بروشور بین عموم مردم در معابر و نمایشگاه‌‎ها،دانشگاه ها
– چسباندن تراکت تبلیغات و بروشور در معابر، درب منازل و مغازه‌ها
– پخش تراکت تبلیغات و بروشور به روش خودرو به خودرو
– پخش تراکت تبلیغات و بروشور در سازمان‌ های تجاری و شرکت‌ها

بخوانید:  تراکت پخش کن ساعتی و روزمزد در تهران

۵- شیفتگی مخاطبین با کلمات برجسته و واضح

طراحی و ظاهری تراکت تبلیغاتی و بروشور می‌تواند در نگاه اول مورد توجه قرار گیرد نوع کلمات و چگونگی استفاده از آنها نیز به همان اندازه مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

به عنوان مثال استفاده از کلمه شما به سرعت این حس را برای مخاطب به وجود می آورد. که به طور مستقیم با او صحبت می‌کنید. در این حالت افراد بیشتر جلب توجه شده و منتظر شنیدن کلام پایانی شما در رابطه با سود و منفعت حاصل از استفاده از محصول و خدمات درج شده در تراکت تبلیغاتی خواهند بود.


۶- اهمیت احضار و عنوان اصلی تراکت و بروشور

تراکت و بروشور‌‌ها نسخه‌ی بزرگ ‌تر کارت ویزیت نبوده و هدف دیگری را با خود به همراه دارند.

این ‌که در ابتدای تراکت و بروشور خود از چه عنوان و تیتری استفاده می‌‌شود در بازاریابی بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.

گاهی موقع یک جمله مناسب در عنوان می‌تواند چنان تاثیری در تبلیغات داشته باشد که مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کند. این جمله ها نقش همان فراخوان و دعوت مشتریان به عمل (خرید) را وفای بهعهد می‎‌کنند.


۷- متمرکز شدن بیشتر بر روی مشتری برای تبلیغ تراکت تبلیغاتی و بروشور هایمان

هنگامی که مبحث بازاریابی و تبلیغات از طریق پخش تراکت و بروشور مطرح می‌شود، از موضوع اطلاع ‌رسانی اولیه بیشتر شده.

کفایت کردن به گسترده شدن محصولات و خدمات و بروز‌رسانی آن‌ها در توزیع بازاریابی نتیجه‌ی جالبی نخواهد داشت چون آنچه برای مشتریان می‌تواند در این بخش مهم باشد میزان اهمیتی است که یک شرکت تجاری برای آن ‌ها مهم است. به عبارتی نیازها و مسائل مخاطبین شما موضوعی است که باید در الویت تجارت قرار بگیرد.


۸- تخفیف، کلمه ‌ی جادویی در تراکت و بروشور

کلمه‌ ی تخفیف، از کلمات شگفت ‌انگیز و جذابی است که در هر اماکنی به ثبت می رسد، چشم‌ها را به خود جلب کرده و به احتمال بسیار زیاد مشتریان را به سمت مورد نظرتان میکشد.

قرار دادن عناوین تخفیف، تخفیف استثنایی، حراج و …. با فونت چشمگیر و در بخش مناسب از تراکت و بروشور از جمله مواردی است که تراکت را در دستان مخاطبین تا لحظات زیادی ماندگار می‌ کند.


۹- اهمیت دادن به ترکیب رنگ، فونت و تصاویر های متناسب با کسب ‌و‌ کار در چاپ تراکت تبلیعاتی

مورد توجه قرار دادن مشتری برای تبلیغات و کارت ویزیت خود این‌گونه تبلیغات بسیار با اهمیت است؛ پس باید از هر ترفندی برای برآوده شدن این کار استفاده کرد.

در تجارت، صنایع کاری مختلفی وجود دارد که هر کدام، تصاویر مناسب و توناژ رنگی با معنی را قبول میکند.

رنگی های که در طراحی تراکت و بروشور استفاده می ‌شود و به نوعی بازتاب‌کننده کسب‌و‌کار خواهد بود. در برخی موارد، نوع تجارت این اجازه را به صاحب کسب‌و‌کار می‌دهد تا تراکت خود را از حالت ساده و معمولی خارج کرده و با افزودن تصاویر به متن ها، آن را فوق العاده کند.

بخوانید:  چاپ تراکت در تجریش و زعفرانیه تهران

۱۰- اهمیت دادن به گرماژ، جنس و روکش مناسب تراکت تبلیغاتی

جنس کاغذی که برای تراکت تبلیغاتی،کارت ویزیت وبروشور استفاده می‌گردد در نوع گلاسه و تحریر است. وزن استاندارد گرماژ آن نیز بین ۸۰ تا ۳۰۰ گرم در بازار روا است. برای محفوظ ماندن بیشتر تراکت تبلیغاتی و بروشور نیز می‌توان از روکش مناسب همچون سلفون مات، سلفون مخملی و سلفون براق استفاده کرد. و تراکت تبلیغاتی و بروشور هایمان محافظت بیشتری داشته باشد.

 

پخش تراکت تبلیغاتی و بروشور

 

۱۱- کاربرد ویژه صفحه‌ی خالی پشت تراکت

در همه حالت ها تراکت تبلیغاتی و بروشورها به صورت یک رو چاپ می شوند؛ بلاخص آن‌ هایی که جهت چسباندن بر روی سطوح مختلف به چاپ می رسند. در مراحل اول شاید به نظر برسد که چاپ تراکت به صورت یک رو ارزان‌ تر باشد اما در عمل با کمی تفکر خواهیم دید که تراکت دو طرفه، قدرت تبلیغاتی را دو برابر افزایش خواهد داد. به معنای دیگر با داشتن یک تراکت و بروشور دو طرفه ضمن برخورداری از فضای بیشتر تبلیغاتی، می‌توان هزینه‌ی کمتری نسبت به چاپ دو سری تراکت و بروشور یک رو پرداخت کرد.


کاربرد تراکت تبلیغاتی:

استفاده از تراکت تبلیغاتی مانند کارت ‌پستال یا پوسترهای کوچک، روشی کم هزینه برای بازاریابی، تبلیغات یا برقراری ارتباط با عموم مردم است. تراکت ‌های تبلیغاتی ممکن است توسط افراد، شرکت‌ها یا سازمان‌های غیر‌انتفاعی یا دولتی مورد استفاده قرار بگیرند.

چند اهداف استفاده از تراکت تبلیغاتی و بروشور:

۱:تبلیغ برای کنسرت موسیقی، جشنواره یا گردهمایی سیاسی یا اجتماعی.

۲:تبلیغ تجارتی که بر اساس  فروش کالا پابرجا است، به عنوان مثال سوپرمارکت‌های بزرگ، یا تجارتی که بر پایه‌ی خدمات است، به عنوان مثال رستوران،کافی شاپ ها،بانک ها و…

۳:جابجاشدن پیام های سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که قادر است بخشی از کمپینی سیاسی برای نامزد انتخاباتی جهت راضی نگه داشتن مردم باشد.

۴:استخدام برای شرکت‌ها یا سازمان‌ها و اماکن دولتی


سایزهای متفاوت تراکت تبلیغاتی و بروشور:

  • A4 (تقریبا اندازه‌ی سربرگ)
  • A5 (تقریبا نصف اندازه‌ی سربرگ)
  • DL (اندازه‌ی کارت تبریک)
  • A6 (اندازه‌ی کارت‌پستال)
چند روش توزیع و تراکت تبلیغاتی و بروشور:

۱:پخش شدن بین مردم در خیابان‌ها

۲:ارسال به درب خانه‌ها از طریق پُست

۳:انداختن به داخل از میان درب خانه‌ها

۴:قرار دادن در زیر برف‌پاک‌کن ماشین‌ها

۵:پخش کردن بین مردم در نمایشگاه یا مراسم های خاصی اعم از جشن ها،عزاداری ها و…

۶:چسباندن بر روی دیوارها روی زمین و…


چند موارد مهمی که در تراکت تبلیغاتی و بروشور باید در نظر گرفت:

۱:در طراحی و پخش تراکت تبلیغاتی و بروشور محتوا اهمیت فوق ‌العاده‌ای دارد

۲:در تولید محتوای تراکت تبلیغاتی و بروشور جلب توجه کنید

۳:استفاده نکردن از تصاویر بهتر از به کار بُردن تصاویر بد است

۴:در تولید محتوای تراکت تبلیغاتی و بروشور دلیلی برای اقدام و عمل به مخاطب بدهید

۵:چندبار متن را خوانده و آزمایش کنید